Kahjukäsitlus

Käsitleme kindlustusettevõtete kaskokindlustuse klaasikahju juhtumeid. Kui teie sõidukil on kaskokindlustus ja olete saanud klaasile täkke, mõra või on see purunenud, siis oleme valmis teie sõiduki klaasi vahetama või parandama ja vahendama suhtlust kindlustusettevõtetega. 

Oluline on meie esindusse tulles kaasa võtta järgmised dokumendid:
  • autopass või koopia sellest
  • isikuttõendav dokument
  • kehtiva kaskokindlustuspoliisi number
  • volitus, kui teie andmeid ei ole märgitud autopassi kasutaja alla


Kontaktid: 
Lühinumber 1202
Tel. 5076953, 44 40 413

Alljärgneval vormil saate oma juhtumist meile teada anda. Võtame teiega ühendust esimesel võimalusel, et kokku leppida ülevaatuse ja paigalduse aeg. Kohustuslikud vormiread on märgitud tärniga *.
Email again: